بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از گزارش روز دوشنبه رایزنی فرهنگی كشورمان در سودان،' جواد ترك آّبادی ' كه در جشن سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خارطوم سخن می گفت، افزود : ما در زمانی زندگی می كنیم كه مردم سالاری معنای كاملی بخود گرفته و به عنوان مژده ای امید بخش برای آزادگان به حساب می آید.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال، ما در امنیت، نعمت و رفاه كامل بسر می بریم و كارمان را با هدف شروع كردیم و به نتیجه رسیدیم چون كسی كه به خدا توكل كند و به او تمسك جوید، در كارهایش موفق خواهد بود.

حجت الاسلام سید 'حامد ملكوتی' رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در خارطوم هم با بیان سخنانی در خصوص چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شخصیت وجودی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (رحمه الله علیه) معجزه ای عظیم و بزرگ مردی بود و توانست انقلاب بزرگی را در تاریخ دنیا به ثبت برساند و رقم بزند؛ انقلابی كه باعث به لرزه درآوردن عرش و جبروت طاغوت و طاغوتیان گردید و پیروزی مستضعفین بر مستكبران را رقم زد و الحمد الله روز به روز برقدرت و عظمت این انقلاب افزوده شده است.

وی افزود: این یك حادثه ساده مثل حوادث دیگر جهان نبود بلكه یك حادثه تاریخی بزرگی بود كه بر سایر تحولات منطقه و جهان تاثیرگذاشت.

'یوسف الكوده' رئیس حزب وسط اسلامی در ادامه با بیان سخنان كوتاهی در مدح و ستایش رسول گرامی اسلام و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مسلمانان دوست دارند كه در یك صف واحد قرار داشته باشند اما در عمل هیچ كاری صورت نمی گیرد.

وی گفت: درست است كه در برخی مواضع با یكدیگراختلاف داریم اما نباید از یكدیگر جدا و متفرق شویم بلكه باید برای برقراری این وحدت تلاشی مضاف نماییم.

این مراسم با حضورگرم و بسیار با صفای گروه تواشیح اهل بیت (ع) و برنامه سرود و نغمه خوانی دانش آموزان مدرسه ایران در خارطوم به پایان رسید.

خاور**1030





:: برچسب‌ها: سفر , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: